Vårruset med kändisar!

Då har man klarat av sitt livs första lopp. Det var ganska roligt att vara med trots allt. Som vanligt har jag för höga krav på mig själv osv. men det är ju ingen nyhet. Mitt största problem för tillfället är att jag får extremt mycket håll. När jag springer vidare ändå känns det till slut som att springa in i en vägg. Det går inte att få in det minsta lilla luft och det svartnar för ögonen så ont det gör. Jag fortsätter ju att springa tills det verkligen inte går. Jag vill inte ge upp. Så idag fick jag springa lite och gå lite hela tiden. Jag tror helt ärligt att det verkligen inte var så många före mig i mål, typ 100 kanske och det är jag riktigt nöjd med. Tiden håller jag för mig själv eftersom allt detta bottnar i en pågående utmaning och jag vill inte avslöja mig!
Allt som allt är jag väl nöjd med dagen. Det var verkligen en rolig grej i alla fall!



Jag och min lilla "idol" Susanna från Mix Megapol


Det gällde att hålla sig framme, jag i rosa linne till höger om mitten.


Kom iväg som 2a av 9000, bra jobbat :) Lite kul med mannen i mörkblå
jacka som fick springa för sitt liv efter att ha släppt iväg oss!


Mormor och Blossom


Jag vilar ut efteråt vid Mix Megapols tält

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att springa vidare om man får håll. Inte stanna för då blir det värre.

2009-05-05 @ 09:26:39
Postat av: sanna

Synd att du inte säger vem du är, man vet inte vem man ska svara då!



Men i alla fall, om det "bara" är att springa vidare så är det inte håll jag får. För det kommer en sådan extrem smärta så att jag verkligen inte kan ta ett enda ens litet andetag till och det svartnar för ögonen av smärta.



Tro mig, jag skulle ALDRIG sluta springa om jag hade kunnat fortsätta! Jag är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och ger mig inte förrän jag verkligen stupar!

2009-05-05 @ 09:33:13
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: Jean

Oj glömde visst skriva i vem jag var;) det jag menar är att jag har också stora problem med håll. Exakt samma symtom som du har vid håll, fast att jag har sprungit nu ganska länge och borde ha kommitt förbi detta.



Det första du borde testa är att inte äta någonting några timmar innan du ska springa. Inte det minsta. Jag får inte ha ätit på minst 5 timmar innan jag springer. Då är det lönlöst att ens försöka ge sig ut.

2009-05-05 @ 18:20:28
URL: http://http:/backdoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0