Tillbaka på ruta 1.. och lite sådär

Har haft fullt upp senaste tiden så jag har inte hunnit skriva något!

Jag har börjat jobba så smått som timanställd på kirurgen för att komma in i jobbet innan jag ska börja på heltid den 1juni. Det är mycket att lära sig och att komma ihåg för allt är inte som där jag jobbade innan. Men det går framåt och alla är väldigt trevliga och man känner sig så välkommen.

En sak jag gjorde med stor sorg var att jag bytade in min bil i tisdags mot en större med drag. Jag som var helt förälskad i min lilla Tigra. Men allt gick så fort så jag hann inte tänka förän jag satt i en ny fin bil. Jag gillar verkligen den här nya men det skär i hjärtat att se Tigran stå där hos bilhandlaren där jag hittade den för ett år sedan, tillbaka på ruta ett men med mer erfarenhet i det lilla bagaget.
När vi sålde hästlastbilen hade vi helt plötsligt inget att köra hästen med så det är egentligen självklart att ha en bil med drag när man äger en häst. Plus att jag får en massa vuxenpoäng helt plötsligt!

Direkt efter bilbytet åkte jag och Bo och kollade på två lägenheter. Båda två gillade båda lägenheterna så vi får se hur det går.

Vi har varit på ännu ett återbesök med Dibb och hon blev friskförklarad än en gång så nu ska vi verkligen sätta igång helt med samling, skänkelvikningar osv. Ser verkligen fram emot det!

Bodypumpen rullar på som vanligt.

Valborg firades med att dricka öl och grilla i parken med Andy och Sandra, sedan roade vi oss ute en stund med rugbyboll, frisbee och ett annat som var riktigt kul. När det blev för kallt gick vi in och fortsatte att roa oss.

Dagen efter åkte vi och spelade minigolf som jag och Sandra vann stort! :D Andy och Bo försökte verkligen fuska hela tiden så vi fick hålla mer koll på dom än hålet vi skulle få ner bollen i. Jäkla dåliga förlorare!

Gårkvällen var supermysig! Jag och Bo åkte till Dalby stenbrott och grillade och hade det supermysigt! Helt underbart var det. Så otroligt mysigt!



Min fina bil är tillbaka på ruta 1..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0