Fullt upp

Jag har inte bloggat på länge, dåligt igen! Men ju mer som händer i mitt liv desto mindre hinner jag blogga! Den senaste tiden har varit fullt upp med jobb, examensarbetet, planering/inköp inför flytten osv. Mitt i allt har det varit bonnamarknad här i Staffanstorp. Där finns aldrig något att köpa utan mest skit och samma sak varje år men det är ju en tradition att i alla fall gå gatan upp och ner. Just den här gången hittade jag faktiskt något! En potatisskalare som Bo vill ha och vi har letat efter. Han vill ha en sån speciell sort som i princip inte finns mer. Nu hittade vi i alla fall en så mamma köpte den.

Jag, mamma, Jonas, Andy, Sandra och mormor var på två kockar och åt på lördagskvällen med. God mat och trevligt sällskap. Sen gick vi rakt över vägen hem till mormor och åt rabarbetkaka hon hade gjort :)

Jag och Bo var på inflyttningsfest i Eslöv i fredags. Det var också trevligt men det blev väl lite mycket att dricka för oss båda två. Förstår inte hur det gick till :P

Kommentarer
Postat av: boo

The best peeler ever made!

2009-05-12 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0