EXAMEN!

Då är äntligen examen över! Jag är sjukt glad men även STOLT! Jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv att jag har klarat av detta till slut. Oppositionen idag var absolut inte det lättaste heller. Mycket folk var där och lyssnade vilket gjorde saken ännu värre. När det var min och Ulrikas tur att vara respondenter (="försvara" vårt arbete) så traskade både vår handledare och Ida in för att lyssna. Snacka om att jag blev nervös! Jag lämnade rummet ganska snabbt eftersom vi hade paus för att rymma från all nervositet och press. Sen vågade jag inte ens titta åt deras håll förrän efteråt :) Jag blev faktiskt riktigt glad att Ida kom dit, trots att jag skämdes för allt som inte var perfekt osv. Men efteråt fick vi blommor av onkologen som Ida gav till mig! Jag blev fan helt tårögd!

Jag är glad att vi inte blev sågade vid fotknölarna som några andra i alla fall!

Därefter blev det skumpa och massa plockmat som skolan bjöd på. Massa massa skumpa om man ska vara petig. Jag tror jag hivade i mig 4 glas innan det var dags att åka vidare hem till Marie ooch grilla. Där hade vi riktigt trevligt. Vi drack vidare, grillade och hade det allmänt trevligt. Det är kul att ibland umgås med äldre människor, trots att vissa lätt skulle kunna vara min mamma!
 Nu ska jag sova. Ska jag vara ärlig så är jag lite berusad. Både av alkohol och mitt lyckorus jag har befunnit mig i hela dagen.

Imorgon är det middag på restaurang som skolan bjuder på, det är bara att tacka och ta emot!


Kommentarer
Postat av: Ida

Naaw men gumman då!! =) Ni var jätteduktiga! Hörde ni inte vad Plymen sa? Berättade för alla på Onkologen hur duktiga ni var och alla är så stolta över er!



Stor kram på dig gumman!!

2009-05-29 @ 14:12:15
URL: http://rosakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0