EXAMEN IMORGON!

Nu ska jag köra till stallet och rida min lilla bonushäst. Lilla och lilla ska man väl inte säga eftersom hon rent storleksmässigt är i princip dubbelt så stor som Dibb :) Direkt man sätter sig i sadeln får man intryck av en elefant men så fort man tar tyglarna är hon helt underbar! Det är verkligen kul att rida en sån välriden och utbildad häst! Lite synd bara att jag har alldeles för få kilo att trycka ner i sadeln. Dibb får i alla fall vila nu två dagar i rad men vet har sagt att det absolut inte gör någonting om hon har gått hårt några dagar i rad! Annars får jag alltid sjukt dåligt samvete när hon vilar mycket men det behöver jag inte ha efter Staffans ord!
På vägen hem ska jag handla något jag kan grilla imorgon efter examen. Shit, jag kan inte fatta det! Det är IMORGON!! Det är detta vi har väntat på i två år! 

Visst, vi har en djävulskt jobbig opposition framför oss men när det blir jobbigt får vi tänka på skumpan som väntar på oss efteråt! Detta kommer gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0