Cocktailtomater

En grej som jag har tänkt på varje sommar att jag vill ha när jag bor själv är en tomatplanta. När jag har tittat på lägenheter utan balkong har tanken alltid slagit mig förr eller senare "men där kan jag ju inte ha min tomatplanta..." Nu när vi har köpt en lägenhet med både balkong och liten miniuteplats har jag min chans. Jag har tänkt på min lilla tomatplanta varje dag sedan kontraktet skrevs och tvingat mig själv att vänta. Nu äntligen står där 3 st utanför dörren som mamma har köpt, 2 till mig och en till sig själv!
Jag vet inte varför jag har fått det på huvudet men det är så extremt gott att plocka sina egna solvarma cocktailtomater direkt från plantan!

Nu ska jag återgå till mitt examenarbete, wihoo vilken fredagkväll!



Hoppas mina plantor ser ut så här sen!

Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Var är det ni ska flytta?!

2009-05-16 @ 14:15:11
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0