BRB så att säga :)

Skulle mest bara säga hejdå. Eller inte hejdå som i att ni ska räkna bort mig, absolut inte! Men om allt går som det tydligen är planerat (inte från min sida) så är detta sista dagen med internet här. Det ska stängas av nu för att kunna kopplas in i mammas o Jonas hus om en vecka. Logiken i det där förstår jag absolut inte, men men.
När jag får internet igen har jag ingen aning om, förhoppningsvis direkt vi flyttar in i lägenheten om 3 veckor.

Jag kommer att blogga när jag får tag i internet igen, det lovar jag! Så glöm inte komma in här med jämna mellanrum för det är en händelserik och spännande resa jag har framför mig!

- Examen
- Grillning med klassen
- Lernia bjuder ut oss
- Examensfest hemma
- Första dagen som fast anställd
- Mammas o Jonas flytt
- Min flytt

Imorgon ska jag göra en sak som jag inte har gjort på 7 månader, jag ska TRÄNA! Det är verkligen dags nu när hon har blivit friskförklarad och allt. Men det är skönt att det blir i "vårt" ridhus nu första gången.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jaha, tack för informationen =)



MvH Eriiza

2009-05-23 @ 13:34:17
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Johan

Lycka till och tack för flyttkortet!, I will visit ;)

2009-05-23 @ 18:57:41
Postat av: Beffa

Fin häst! :)

2009-08-30 @ 21:46:15
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0