Adressändring

Folket på adressändring börjar nog snart undra :)

Igår morse skickade mamma in en adressändring på henne, mig och hennes sambo. Idag på morgonen ringde hon och drog tillbaka den på mig och strax därefter skickade jag in en ny på mig själv via nätet till en helt annan adress.
Alla som någon gång har flyttat vet att det är ett rent lotteri om man får sin post till rätt adress eller inte. Frågan är nu bara var jag kommer få min, den nuvarande adressen, deras hus eller helt enkelt vår lägenhet? Hoppas lägenheten, allt blir så mycket lättare då!

Efter att jag hade skickat in den ringde jag dit för att höra om man kunde få bådas namn på flyttkorten men nej! Det kan man bara om man har bott på samma adress tidigare. Jäkla trams!

Kommentarer
Postat av: DINA

jätte fin header verkligen! mkt fina bilder :)

PUSS /Miss D.

2009-05-10 @ 14:44:50
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0