Natti natti!

Då har jag precis kommit hem från ett träningspass! Eftersom det var ett nytt program var det lite svårt att hänga med med detta var nog snäppet roligare. Där vi tränar använder dem sig av Les Mills träningsprogram som kommer ut med nya var 3:e månad. Skönt med lite variation.

Jag skickade sms till Kristin innan för att höra hur dags vi ska rida imorgon. Jag fick svar att vi måste rida vid halv sju. "då ses vi vid 18" skrev jag som ett sista försök att komma undan. Nej vid 06! svarade hon. Attans! Det blir till att gå upp tiiidigt om jag ska sitta på hästen 06.30. Men jag är enormt trött nu efter träningen så jag kan lika bra sova direkt. Sen har jag ju hela dagen till hemtentan!

Förresten så vill jag sjukt gärna ha ett överfallslarm. Jag gillar absolut inte att gå vid stadsparken ensam när det är mörkt. En del tycker säkert att jag överdriver men jag är ju väl medveten om vad som lätt kan hända.

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Ett överfalls larm är superbra!

Man ska verkligen inte gå ute själv på kvällarna, men det gör man ju ändå, å då är ett överfallslarm verkligen superbra!! =)

2009-03-19 @ 08:00:34
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0