18/6 -09

Idag har jag varit duktig! Jag har varit på Ö&B och handlat massa nödvändiga grejer, på torghandeln och köpt grönsaker och nypotatis, i gamla lägenheten o hämtat lite grejer och så körde jag till återvinningsstationen men där var stängt så jag får köra dit när jag kör till Dibban. Var i en hästaffär också också och handlade en överrullningsgjord. Den finns dock bara i storlek full så jag hoppas att den passar. Hoppas också att den fungerar som det är tänkt.

När jag kommer hem ska jag göra premiären av nypotatis för i år :) sen ska jag packa upp så mycket som möjligt. Vi får ju kanske gäster imorgon och då är det ju bra om här i alla fall är plats att lägga madrassen på!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja såg ditt inlägg "något av det sjukaste jag varit emd om" via en kompis och gissade på att de var min tränare, pratade med honom om de och såklart var de han. han började skratta och ville att ja skulle visa honom inlägget;) Världen är liten ibland:p

2009-06-21 @ 00:24:24
URL: http://oskarssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0