VildaHilda har ställt till det..

Jag är ledsen och orolig. Min häst har skadat sig. Hon har klantat till det ännu en gång...
Longerade och tömkörde henne lite för att se hur hon rörde sig och tack och lov verkade hon inte halt men hon är duktigt varm på såren och har riktigt ont. Vi får se hur detta utvecklar sig, kanske får ringa veterinären imorgon..
När Jeanette berättade trodde jag att det inte var sant. Min häst? Nejnej! Det är sånna skräckhistorier som bara händer andra. Jag är rädd att det ska bli något värre. Vågar nästan inte sova inatt.
 

Snyggaste hästen någonsin. Trist att nackens storlek alltid försvinner på bilder.



Fick matcha de nya Eskadron benskydden med mina fina Eskadronlindor!


Kommentarer
Postat av: Cathie

Ååh, vilken sötnos!

2009-01-22 @ 12:20:25
URL: http://cathie.se
Postat av: Emily

Oj, hoppas det inte är ngt allvaligt! Jättefin häst.

2009-01-23 @ 13:33:09
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0