Blandat

Bloggade aldrig igår för jag var helt ärligt inte så pigg. Nyår var trevligt och bilder där ifrån kommer nog senare ikväll.

Andy och Sandra är sjuka vilket innebär att jag fick rycka ut som hundvakt nu några dagar. Så för tillfället har jag en dvärgspets i knät och en blanneråtta som står intill och glor på mig.

Jag kom hem från hästen för en stund sen och jag kan verkligen inte förstå varför man har en ridhusbotten som är lika frusen som marken utomhus. Nu går det verkligen inte att rida där. Då undrar ju jag vad man har ett ridhus till? Man har ju ridhus för att ha någon stans att rida under vintern men så länge det är så här många minusgrader kommer man inte kunna rida där. Detta innebär att jag inte kan sätta igång min häst förrän jag flyttar! Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0