Tenta i hälsoinformatik idag

Nu sitter jag här och kör sista rycket inför tentan i hälsoinformatik klockan 13 idag. Jag hoppas den går vägen för jag orkar inte omtenta. Problemet är bara att jag fattar nada av hur själva tentan kommer se ut. Vi har gjort allt via dator på lektionerna och då hittar man allt förr eller senare. Nu ska vi ha tentan på papper och tydligen beskriva hur man gör i stället? Orättvist tycker jag. Tack och lov är det fler som håller med mig om att det känns lite konstigt.
Aja, jag är lika lugn som alltid och känner mer att om jag inte klarar den idag klarar jag den en annan dag! Så ingen panik här inte. Ingenting blir bättre av det. Jag tar ju inte examen förän i maj : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0