Sitter i skolan..

Sitter i skolan och väntar på att gå till bussen. Fy vad kallt här är! Trist att min buss går så sällan nu när jag har en tid att passa. Hästen ska vaccineras i eftermiddag.
Jag sitter här och lyssnar på studenterna i HSA 08 (dem som är ett år efter oss) och det låter väldigt roligt. Hoppas inte vi var likadana när vi var i deras situation. "har du två tomma rader där?", "ska man ha detta under aktuellt?", "stavas det så?", "ska man ha lokalstatus under lokalstatus?" och det roligaste av allt "kommer tidigare frisk efter tidigare sjukdomar?" (det finns inget sökord som heter tidigare frisk.)

Jag vill inte vara elak men det låter väldigt kul att lyssna på!

Nu ska jag dra mig mot bussen!

Jag har snart bara 5 månader kvar, det är GALET!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni lät också väldans roliga :D



Krams

2009-01-19 @ 11:40:59
URL: http://rosakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0