Sambo sambo sambo..

Nu ska jag köra till stallet och ringa min kära sambo samtidigt. Jag tänkte fråga om han torkar sig själv i röven när han har bajsat eller om någon annan gör det åt honom.

Skämt o sido, jag vet att sådana skämt inte uppskattas så jag ska inte säga det. Men jag uppskattar inte när han köper ny mjölk för att den gamla har gått ut men ändå låter den gamla stå kvar, trots att han har öppnat den nya?

Visst, det är bara en detalj, men vem får göra det annars? Det är konstigt att mjölken inte försvinner av sig själv, sakerna på diskbänken försvinner ju av sig själv när man har satt sig vid datorn?



Jag skriver inte detta för att vara elak. Jag älskar min sambo och tycker det är riktigt tråkigt att samboskapet är näst intill slut. (För den här gången..)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahaha nej det är inte lätt att vara sambo. vi har det problemet att strumpor inte har fötter och kan inte gå själv till tvättkorgen och den tomma toarullen som inte heller har ben.



Men man får tjata ett tag sen går det bra.



Kram

2009-01-24 @ 11:33:45
URL: http://rosakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0