JAG GJORDE DET!

Tro det eller ej men jag satt på hästen 6.35 i morse! Jag trodde själv knappt att det var sant. Men efter en seg uppstigning 5.40 och att Kristin hade påpekat att jag var på väg att hoppa upp i gummistölvar (vad märker man för skillnad på tighta läderridstövlar och glappande gummistövlar två storlekar för stora så tidigt på morgonen?).
Det var kanske lite väl vågat att skritta de 10 minuterna till ridhuset i mörker med min häst som är på gränsen till explosion. Jag tror det var chocken av tiden på dygnet som gjorde det för hon var hur snäll som hellst! Hon skötte sig utmärkt i ridhuset idag men vi var ju också ensamma.

Jag blev riktigt förvånad eftersom det bara är dag 2 jag rider henne efter 8 veckors vila. Vad som bör tilläggas är att hon är en otroligt aktiv häst med mycket energi även när hon rids och tränas hårt.

Det verkade vara ett vinnande koncept så vi kör på samma chock imorgon..


Dibban äter morgonhö efter ridturen.


 
Soluppgång när vi red tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Vicke

det var bra gjort av dig att orka med det på morgonen

2009-01-12 @ 15:59:14
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Boo

Du är duktig älsk! Riktigt fina bilder du orkade ta också ;)

2009-01-12 @ 16:13:45
Postat av: JnLmodels

Fina bilder! :D

Fin header också! :D



Vi har även ett förslag, prenumerar du på vår blogg på bloglovin, så prenumerar vi på din!

(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Vi har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-01-12 @ 21:26:59
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0