Igår och idag

Igår: Jag bloggade aldrig igår för det var så mycket att göra. Jag kom inte hem förrän 17.00 efter tentan och då var det bara att hoppa in i bilen och åka med mamma till akuten. Hon hade fått en allergisk reaktion och läkaren hon ringde till tyckte absolut att hon skulle komma in direkt. Om ingen kunde köra skulle hon ta ambulans sa han.
Vi satt där i 2-3 timmar innan det var okej att åka hem. Hon fick massa piller utskrivna eftersom hon idag har åkt till Thailand och där om något ställe finns ju räkor och skaldjur. När vi kom hem ganska sent åkte vi direkt till hästen och sen var det nästan dags att nanna.

Idag: Åkte till hästen på förmiddagen sen körde jag och Bo mamma och Jonas till Kastrup. Därefter åkte vi till center syd och handlade hudvårdsprodukter och åt på Max. Innan vi åkte hem till Bo och hämtade saker till honom åkte vi in om Micke och snackade lite med honom. Till min stora besvikelse har Micke rakat sig...
Klockan blev mycket innan vi var tillbaka så vi kokade bara lite pasta och åt innan Bo körde till jobbet. Han jobbar natt i natt också.
Nu ska jag plugga lite till till redovisningen imorgon sen ska jag sova tills Bo kommer och väcker mig 6.30!


                                           
Jonas kör och mammi är glad.                                       Bron är STOR!                
Konstigt när man ska till Thailand?                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0