Godmorgon!

Jag har varit och köpt nybakade bullar, gott pålägg, laddat kaffekokaren och dukat bordet. Allt jag väntar på är att Bo ska vakna och inse att jag har gjort det för hans skull. Jag vill försöka vara en gullig flickvän/blivande sambo/blivande fru/blivande mamma till hans barn/blivande allting. Problemet är bara att han ska sova till 12! Så länge kan inte jag vänta. Då kräker jag! Tänkte väcka honom vid 11 så kan vi sova tillsammans någon timme i eftermiddag i stället, innan han ska jobba natt.



Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

aw, himla mysigt gjort :)

hoppas ni fick en mysig morgon :D

2009-01-04 @ 13:25:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

aw, va mysigt gjort :)

hoppas ni fick en mysig morgon :D

2009-01-04 @ 13:26:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Aww du är väl sööt=)

2009-01-04 @ 16:09:59
Postat av: Boo

Så himmla söt älsk, gott var det, kaffe och allting :D PUSS

2009-01-05 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0