Besöket hos veterinären

Jaha, Jag vet inte vad jag ska säga. Besöket hos veterinären gjorde mig väldigt fundersam. Hon har inte blivit behandlad idag men vi har hittat skadan. Eller en av skadorna kanske man ska säga? Alltså jag vettefan. Kändes lite dumt att bedöva hennes smärta mycket och köra hem i 190 och rida en halt häst. Men visst, det är ju det enda sättet för att hitta vad som är fel och kunna hjälpa henne. Mina Cheap Monday jeans fick agera ridbyxor nedtryckta i läderridstövlar..

Ursäkta ett väldigt rörigt inlägg men så är det i mitt huvud just nu och jag vill inte skriva för mycket här på bloggen heller.

Kommentarer
Postat av: Boo

Tråkigt på en så fin häst, hoppas allt blir bra igen!

2009-01-28 @ 12:40:06
Postat av: sanna

Bo: Ja riktigt tråkigt.. Vi får hålla tummarna!

2009-01-28 @ 14:10:12
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: Ida Ståhl

oj, vad tråkigt! Hoppas ni hittar en bra lösning! :)

2009-01-28 @ 16:22:09
URL: http://idastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0