Äckel stadsbussar i Malmö

Så jävla äckliga stadsbussarna i Malmö är. Folket som åker dom är lika äckliga. Jag brukar undvika bussarna i Malmö så gott det går och jag går hellre en bit än att sätta mig på en buss. Tyvärr är jag så illa tvungen nu när min skola har flyttat om jag inte vill gå upp typ en timme tidigare varje morgon.
Morgonen idag var ett strålande exempel. Jag mådde dåligt redan innan (tror jag håller på att bli sjuk) och busschauffören kör som en galning som vanligt vilket gör att jag blir åksjuk. Sen att det är cirka 60 grader i bussen underlättar inte direkt. Mitt i allt detta är det en äckelmänniska som sitter och fiser! Shit, har jag varit nära på att spy innan ska ni bara veta hur nära det var nu. Tur att det var precis när bussen svängde in till stationen så att jag kunde hoppa ut i frisk luft ganska snart därefter, annars hade de gått illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0