Min fucking mage

AOUCH!
Vad jag fick akut galet ont i magen för en stund sen. Jag som måste åka till Dibban och lägga upp en fucking deciliter pellets och 2 morötter till hennes frukost. Allt annat är färdigt. Hon får ju hö när hon kommer ut i hagen men om hon inte får något när alla andra får blir hon ju ledsen och hoppar rundor i boxen, vilket inte alls är bra nu när hon är skadad. Får se om det går över senare, annars får jag gå upp tidigare imorgon och fixa det på morgonen, innan jag tar bussen kl 8.

Shit vilken ångest man kan få p.g.a. en deciliter och två morötter!

Kommentarer
Postat av: sandrasåklart

hejsan! skrev en fråga på inlägget "något av det sjukaste jag varit med om!" men har ej fått svar.

frågan var om de va tomas hammar, annars behöver ja inte veta:)

vore bra om du svarade här;)

2009-02-23 @ 19:02:14
Postat av: Sanna

Vad spelar det för roll? :)

2009-02-23 @ 19:09:59
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0