Lycka på morgonkvisten!

Vaknade av väckarklockan strax efter 7 och insåg att det är mycket snö ute, snoozar ett bra tag och får ett sms från en i gruppen där det står att det är snökaos och att  hon röstar för att vi ska stanna hemma och sätta oss in i rapporten i stället. Jag är på!
Lite trist bara att folk inte svarar på sms. Vi är 4 som är på men gruppen består av 8 pers så vi får se. Min buss går om 40 minuter så det börjar bli brådis i så fall! Men tills jag vet vilket ligger jag kvar här i sängen..!

Hoppas det blir att stanna hemma. Jag har räligt mycket att göra förutom att sätta mig in i rapporten lite mer. Jag ska även skriva ihop jobbansökan och börja söka massa jobb, städa, plugga annat och försöka ta mig till Dibban.

Jag hoppas allt får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0