En helt vanlig torsdag..

Mycket att göra nu tycker jag. Har läst igenom rapporten vi håller på med nu och skrivit lite. Ska alldeles strax göra mig i ordning och köra till Nova med Bo. Vi ska handla 30-års present till Frida. Därefter hoppas jag att jag hinner söka lite jobb och i kväll ska vi träna.
Jag har lite ångest för att jag borde jobba lite. Okej, jag vet inte om jag "får" (=behövs) just nu men några timmar till hade inte skadat.

Börjar få lite panik med tanke på jobb sökande. Folk trillar in en och en nu och har fått jobb, men jag då?

Äsch, det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Ha en underbar dag! :) kramar Jenny

2009-02-26 @ 12:56:17
URL: http://www.jennybloggar.se/
Postat av: Em

Hejhej!

Tänkte önska dig en trevlig helg!

Kram ,Em

2009-02-27 @ 08:50:40
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0