Body pump

Då var vi på vårt första pass body pump igår iklädda våra nya träningskläder som vi hade inhandlat några timmar tidigare på Nova. Det var riktigt tungt men verkligen roligt. Skönt att ta i ordentligt men vi var helt slut efteråt. När vi hade kommit hem och duschat och ätit slocknade vi ganska snabbt.
Bo vaknade tidigt och väckte mig, när hände det sist lixom? Tror faktiskt detta var första gången. Jag brukar vakna först och smyga ut ur rummet men inte han nej. Han låg kvar och bollade runt med mig och min träningsvärk. Tack!

Nu ska jag och mina kontrollerade ätstörningar(!!!!) gå till Bengts och äta en fedefrukost tillsammans med Bo!

Förresten.. Bara för att man är gravid äger man inte hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0