Bilbesiktning

Idag var det dags att besiktiga bilen (eller ja, egentligen för ett tag sedan..). Jag tog en tid i Malmö 8.10 i morse för att lätt hinna till skolan kl 9. Jag var lite orolig att den inte skulle gå igenom men det gick galant. Han som besiktigade den var mycket trevlig och vi skämtade lite och skojade med varandra under tiden. Han godkände min bil utan minsta lilla problem men kommenterade under tiden att där var några lampor som inte tändes, något som behöver svetsas på 2 ställen på avgassystemet och att jag ska fylla på spolarvätska om jag skulle hamna bakom en lastbil!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad bra att den gick igenom, bara att tuta och köra på igen...



:-D

2009-02-10 @ 08:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0