OTROLIGT BESKED!

Idag är det också mycket att göra och det är så härligt!

Började dagen med att gå på ett möte och delade ut en enkät som sekreterarna ska fylla i under en vecka. Sen ringde jag till en enhetschef som ville träffa mig för en intervju. Bestämde först fredag och sen sa jag lite halvt på skoj "annars kan jag komma upp direkt". Jag berättade att jag hade varit på möte och var på väg hem så jag befann mig i huset. Hon tyckte det var riktigt coolt och skulle samla ihop sina sekreterare direkt. Så jag vandrade upp där och blev intervjuad av 4 pers. Jag tycker det är såå elakt att sitta 4 pers och vrålglo på en liten stackare. Men tydligen gick det bra, hon ringde precis och frågade om jag vill ha jobbet! HERRE JÄVLAR! Jag blev helt chockad! Vem tackar nej till en fast anställning?!?! Inte jag i alla fall! Ska börja som timanställd de två sista veckorna i maj för bredvidgång och den 1 juni blir jag fast anställd! Det är fan inte illa!


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad roligt för dig! =) Grattis grattis!

2009-04-01 @ 13:56:40
URL: http://rosakanin.blogg.se/
Postat av: Carro

GRATTIS älsk<3<3

2009-04-01 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0