Träning + sambo

Fy vad skönt det var att träna idag! Först ett pass bodypump och efter det sprang jag lite på bandet. Under bodypumpen pressade jag mig som attans. Vissa muskelgrupper är viktigare för mig som ryttare så som ben, rygg mage osv och där pressar jag mig ännu mer. Men det är så skönt efteråt! Fast idag ställde jag mig på löparbandet ett tag och sprang lite. Jag måste ju börja nu i och med utmaningen!



Det där med att jag var så arg och irriterad igår var p.g.a. att vi var mitt uppe i budgivningen på lägenheten vi ville ha. Den andra killen bjöd satan så jag satt mest med telefonen i örat och pratade med mäklaren och höjde budet gång på gång. Det är även internetsidor med inredningssaker jag har tittat på senaste tiden och varit i affärer. Har inte kunnat skriva något förrän alla har vetat, men det är så att jag och Bo ska bli sambos på riktigt! Nu är det bara en tidsfråga när..

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej vad roligt! =) Då får jag och Jonas komma på inflyttningsfest! =)



Kram

2009-04-23 @ 10:17:21
URL: http://rosakanin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Jag använder en foundation från Estée Lauder, så det är knappast det som är problemet.



Sedan tycker jag att sminket påverkar huden negativt, om än inte i så stor utsträckning (känns lite torrare och så) - det kan nog många som använder smink (billigt som dyrt) hålla med om.

Sen tänker nog jag, spontant, att sminket täpper till porerna lite grann. Smink är ju trots allt lite "smuts" för huden, det är så det känns.



Jag tyckte din kommentar lät lite väl skarp, det var väl inte direkt nödvändigt..? Men ha en fortsatt trevlig dag!

2009-04-23 @ 11:16:14
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad roligt att ni ska bli sambos!

2009-04-23 @ 14:52:32
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0