Söndag

Jag är alltid dålig på att blogga på helgerna. Det händer inget roligt som är värt att berätta men ändå händer det saker hela tiden så jag inte hinner sitta vid datorn.
Eller i morse satt jag vid datorn i flera timmar och kollade runt på olika roliga sidor. Hittade massa fina saker! Jag kommer visa er i sinom tid. Hästen fortsätter att vara riktigt underbar och det glädjer mig verkligen. Är bara jäkligt sugen på att komma ut på tävlingsbanorna igen.. Vill ha något att se fram emot och träna för! Dock måste jag först se till så att hon blir friskförklarad en gång till nu när hon är igångsatt men det känns inte som att det kommer vara något problem.

Jag har också tvättat min bil idag och tränat body pump. Shit vad tungt det var idag! Men sån är jag, så fort jag kan röra mig efter en muskelgrupp lägger jag på mer vikt nästa gång, typ. Men nu ska jag ta det lugnt ett tag, jag måste ju inte vara halvdöd efter varje pass! 

Imorgon händer det grejer! Ska bland annat hämta ett intyg om att jag har fast anställning, intervjua folk på onkologen och lite annatt. Det ska bli spännande och jag är faktiskt nervös.. Jag hoppas att det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0