Så lycklig

Shit vad saker och ting har klaffat idag! Morgonen blev lite smått kaotisk och ingenting gick som jag ville innan jag väl kom iväg. Stackars Ulrika fick vänta länge på mig innan vi satte igång med intervjuerna men sedan gick allt som på räls!  Jag sprang inom kirurgen och skulle hämta ett intyg om anställningen också! Fick dock hälsa på hur många människor som hellst på vägen. Sedan satte vi igång med intervjuerna och det flöt på bra. När vi var färdiga med det pratade jag med Lilian en stund och därefter åkte jag hem och väckte min älskade Bo. Vi var på några ärenden och kollade i affärer och sedan körde vi hem och fikade hos mormor. Andy och Sandra kom också dit och berättade om deras husletande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0