Påsken har varit fullbokad!

Jag har varit så otroligt dålig på att uppdatera! Men jag har haft fullt upp nu i påsk så jag har inte ens hunnit sitta vid datorn. Jag har inte haft internet heller eftersom det pajjade när vi hade strömavbrott i fredags.
I stället för att skriva allt jag har gjort sammanfattar jag det viktigaste:

♦ Varit med Kristin på träning
♦ Ätit påskmiddag med mormor, Andy och Sandra
♦ Satt ljus och blommor på minneslunden till morfar
♦ Tränat body pump
♦ Handlat på Nova
♦ Varit på middag hos min kära moster
♦ Blivit utmanad av min kusin! (mer om detta senare)
♦ En heldag på Elmia

Så jag ber om ursäkt mina kära läsare, det har varit fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Tyra

åh vilken fin häst! kram Tyra

2009-04-14 @ 20:29:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/tyras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0