NIMROD

Diskussionen om NIMROD går het för tillfället. För er som inte vet utger sig NIMROD för att vara en manlig psykopat med en hel rad diagnoser och människan bloggar dagligen. Jag har läst bloggen i några månader och funderar varje gång på vad det är för människa som sitter bakom den. Många spekulationer dyker upp och en del påstår att det är den kvinnliga författaren Yesim Bilgic som ligger bakom. Läser man kommentarerna på bloggen verkar en del tro att det är på riktigt. Jag har hela tiden förstått att det inte har varit på riktigt, men tanken på att det skulle vara en kvinna har faktiskt inte slagit mig förrän nu. I början äcklades jag av bloggen sedan började jag tycka att den var intressant och nu är jag fast.

I vilket fall som hellst är bloggen absolut läsvärd. http://nimrodofobi.blogspot.com/ Läs, men akta er för att bli beroende av den här sjuka bloggen!

Kommentarer
Postat av: Tessah

tack.



vilken fin blogg du har! :)

2009-04-23 @ 21:37:59
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yesim Bilgic va namnet!

2009-05-06 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0