Livet leker!

Jag är så glad för tillfället! Min häst var en riktig pärla idag när vi red. Idag kändes hon bra igen, sist jag red kändes hon inte helt 100. Just nu är det ju svårt att veta om hon har ont, om hon tror att hon kommer ha ont eller om hon helt enkelt bara är dum. Hon visar ju väldigt tydligt när hon har ont men kan även protestera bara för att.
Det har inte kommit några protester än utan bara några antydningar till det förra gången. Men idag gick hon jättebra! Ingen tvekan om någonting så jag blev glad.

När vi gick tillbaka till stallet var det riktigt fint väder och solen bara strålar! Man blir så glad av en klar blå himmel och strålande sol.

Att jag har fått jobb gör ju inte saken sämre direkt. Jag är helt överlycklig. Det känns som en helt ny värld har öppnat sig.

Har skrivit några rader till examensarbetet men nu kan jag knappt inte hålla ögonen öppna, sov väldigt oroligt inatt och vaknade hela tiden, plus att jag sen gick upp tidigt. Så jag tänkte lägga mig och sova 20 minuter. MAX 20 minuter får man sova på dagtid, annars blir man tröttare än innan och förstör sin dygnsrytm, tänk på det!

Sen ska jag lägga in någon bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SNYGGING DÄR! :*

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign? <3

2009-04-06 @ 11:57:39
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0