Intensiv dag!

Den här dagen har gått i ett och det är underbart! Började tidigt med att rida och som vanligt (känns väldigt konstigt att skriva "som vanligt") gick det mycket bra! Hon går inte i världens snyggaste form men det är inte det viktigaste just nu. Hon har inte orken att bära sig i en högre/lagom form men hon är verkligen lyhörd för vad jag vill och jag tränar en del på att rida framåt och ta tillbaka. Jag får ju inte rida 100% än så jag får ta det lugnt vilket är svårt nu när det känns så bra. När jag väl har kommit upp vill jag inte hoppa av!

Efter stallet körde jag snabbt till Lund och höll på med examensarbetet. Det gick mycket bra och det känns som att vi kom en bra bit på vägen idag!
Sedan gick jag en lång runda med Shaggan och Ludde som var här hemma. Vi gick och kollade på bilar och hälsade på mormor.

Snart ska jag och Bo träna, efter det ska jag sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0