Helgen som varit

Jag hann aldrig med någon uppdatering igår, illa! Tar den nu i stället.

I lördags åkte jag och Bo till Nova. Han skulle ha en ny skjorta att använda på kvällen. När vi kom hem städade jag massor på mitt rum och därefter tog vi en tur till hästen. På kvällen åkte vi till Eslöv dit vi var bjudna på inflyttningsfest. Ida och Jonas har flyttat från sin etta till en mycket fin trea. Där bjöds vi på otroligt god mat och jag kunde nästan inte sluta äta :) Drack massa gott och stannade halva natten. Om Ida är snäll kanske det kommer en bild därifrån senare någon gång!

I söndags vaknade vi upp tidigt och körde hem till min kära mormor och fikade. Sen körde vi till hästen där jag red och hade insläpp. På kvällen åkte vi faktiskt och tränade body pump och det var verkligen härligt. Jag har börjat ta lite mer vikter nu och då får man en extra kick. Än så länge lägger jag på lite mer efter halva låten och då är det precis så att jag orkar hela. Nu ska jag bara jobba på att öka tidigare och tidigare för att sedan kunna ta hela låtarna med mer vikter!

Igår åkte jag till stallet vid 12 och red min lilla stjärna som skötte sig utmärkt. Därefter åkte jag med Kristin på hopptävling.

Nu sitter jag här. Hur trött som hellst. Kaffet är precis färdigt och jag ska fixa en stor bulle. Vi red ut i skogen idag 6.30 vilket var väldigt härligt. Dibi skötte sig kanon även idag. Hoppas hoppas hoppas hon kommer sköta sig lika bra när jag slutar ge henne lugnande..


Kommentarer
Postat av: elina

Åhh, vad kul att du ville anmäla dej! =) Jag har nu skrivit upp dej och du får hålla tummarna!;) Kramar!

2009-04-07 @ 14:09:17
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0