Ystad

I dag har jag varit i Ystad och tränat med Dibban. Skönt att komma igång riktigt igen men det är såååå långt att köra dit och träna. Till min stora förvåning skötte hon sig utmärkt! Eller ja... nästan ;) Hon kändes riktigt fin med tanke på att jag nästan inte har ridit på evigheter. Red upp LA programmet och det gick hyfsat
Jag kan ärligt säga att jag verkligen inte känner mig redo för tävlingen på lördag. Men jag är för stor tävlingsmänniska för att stryka mig, speciellt när det är så nära. Det som är skönt är att jag har börjat jämföra tävlingsresultaten med nivån jag själv är på för tillfället och inte jämföra mig med alla andra. Så med tanke på våra förutsättningar nu har jag inte speciellt höga krav på helgen. Så var det aldrig förr. Då blev jag riktigt arg när det gick dåligt. Men risken finns att jag stryker mig från LAn, det får vi se på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0