Vintertid

Kvällen igår var trevlig. Vi åkte in till Lund och åt på Sandras, jag, Bo, mamma, Jonas, Mats och Cissi. Jag åt ett fattigt vitlöksbröd som i princip bara var torrt bröd och därefter en riktigt god planka. Gott!
Sen gick vi vidare till The Bishop´s arms och tog en öl. Bo var klantig och tog inte med sitt leg så det blev en massa klydd. Allt löste sig bra till slut ändå som tur var och vi hade en trevlig kväll!
När vi kom hem ganska sent satte vi oss och spelade poker flera timmar. Inte helt otippat var det jag som vann ;) Grattis till mig!!

Det är väl ingen som har glömt att det är vintertid nu?


Kommentarer
Postat av: Carmen

hej hej



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)



kram carmen

2008-10-26 @ 12:33:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: josephine

okej ;D

nee , faktiskt inte, jag kan tipsa dig om denna tjej som lär en jätte bra om ps :)



www.jenniehaglund.blogg.se

2008-10-26 @ 18:43:29
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0