Sofia och nya skor!

Det har varit en bra dag i dag!

Började dagen med att pilla med vårt arbete (de där på 45 sidor ni vet...). Sen kom jag givetvis i väg för sent som vanligt så jag fick skynda mig som satan till bussen. Där mötte jag Sofia och vi åkte till Lund. Vi fikade och pratade massor. Varje gång vi träffas har vi sååå mycket att prata om, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att vi inte har träffats på ett år? Usch, det är fan illa! När vi var små var vi i princip oskiljaktiga. Man såg aldrig den ena utan den andra. Sen flyttade jag och vi kom ifrån varandra. Det jävliga är att jag bodde kvar i samma håla, bara det att vi inte bodde några hundra meter från varandra mer.
Efter fikan tog vi en liten runda på stan och jag blev ett par skor rikare. Jag behövde nya, okej?!? ;D

Vi  var sjukt söta när vi var små ♥


                                       
                                    Lucia på dagis                                    Lucia                                Skolfotot i ettan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0