Tack mammi!


Mamma kom hem med en Peak tröja till mig i dag. Varför vet jag inte men tack mamma! Det var snällt!


Ska köpa vantar sen till vintern. Frågan är om man ska köpa skinnhandskar eller Lovikkavantar? Har alltid velat ha Lovikka, verkar så mysiga och sköna! Men samtidigt lite klumpigt med "tummevantar". Då är det ju lättare med handskar.. I så fall ska dem givetvis vara svarta och helt utan några knappar, dragkedja, eller liknande. Bara vanliga, släta, stilrena skinnhandskar. Lutar åt det.

Vad tycker ni?

          
Lovikka?                               Eller skinn?

Lutar åt skinn än så länge, Lovikka får jag köpa sen om hundra år när jag ska ut och ha snöbollskrig med mina barn! :)

Kommentarer
Postat av: Bogoran

Inte för att skynda på ditt snöbollskrig med ungarna men jag röstar för lovikka :)

2008-10-20 @ 15:45:07
Postat av: Anonym

Sv: Bogoran



Så du vill vänta lite med ungarna? ;) Kanske är mysigare att hålla i Lovikka med..?

2008-10-20 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0