SM i dressyr!

I helgen rids det SM i dressyr i Helsingborg. Väldigt nära och bra om jag skulle få för mig att åka dit. Annars kan man ju alltid följa varje ekipage hemifrån soffan! Onlineresultat finns på nätet och även en funktion som gör att man kan se poäng för poäng de tävlande får på varje rörelse genom hela programmet. Snacka om att jag kommer sitta KLISTRAD vid min dator kl 17.15 i kväll när Jill, min tränare, intar banan för att rida FEI:s Intermédiaire II. Om jag har tid över så vill jag även se Ulla Håkansons och  Kristian Von Krusenstiernas poäng som rider samma klass som Jill.

Jag vill verkligen vara på plats på söndag och se hela dagen då allt avgörs live! Men det får vi allt se..

Var bara tvungen att lägga upp den här bilden på min tränare.. :)

Jill & Hector

http://www.equipe.nu/sv-SE/pages/competitions/223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0