Mössa! + TACK!

Vet ni vad? Jag har köpt en mössa! Av märket Pikeur! Vad jag kan minnas har jag inte använt en mössa sedan jag gick på dagis och blev tvingad (förutom den gången jag skottade mig själv och min bil fram till stallet  februari -07, iklädd massa kläder, rejäla vinterskor och för säkerhets skull hade jag extra kläder i bilen + en filt! Men det är en helt annan historia.....).  Jag köpte mössan i en relativt nyöppnad affär, Bengts hästsport, i Veberöd. Absolut min nya favoritaffär där det finns många fina saker av bra märken, bl.a. Pikeur, Eskadron, Equipe, Back on Track osv, osv. Helt i min smak med andra ord!
Det enda minuset var försäljaren precis innanför dörren.

Försäljaren: Ska vi prata lite foder du och jag?
Jag: Nej! Jag är så nöjd med det jag har.
Försäljaren: Vad har du i dag då?
Jag: Havens.
Försäljaren: Men Havens kommer ju från Holland! Tänk på miljö.....
Jag: Ja vadå då? Min häst är ju från Tyskland!
Försäljaren: Menee..... eeehh.... Du kan ju ta en broschyr i alla fall!

Jag som är helt förälskad i mitt Havensfoder ägnade inte ens en blick åt hans Mustang-säckar! Men visst, Havens är bland de dyraste på marknaden och det hade varit skönt att byta till ett som bara kostar hälften så mycket, men vi får se.


Jag måste också passa på att tacka min gulliga vän Veiko för all hjälp med min blogg! Den blev så fin! TUSEN TACK!




min mössa :)

Kommentarer
Postat av: Veiko

Mössa e nice :) Säg till om du behöver mer hjälp ;)

Postat av: Johan

Mycket Tjusig mössa får jag säga!!

2008-10-11 @ 18:50:09
Postat av: Alina

Har du någon favoritpizza? :)

2008-10-11 @ 18:55:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0