Min dag och blandade tankar.

Efter att jag och mamma hade varit hos mormor o morfar åkte vi till stallet och skulle ta in Dibban. Det var verkligen SVINKALLT ute och lite småregn. När jag kommer fram står hon och väntar vid grindöppningen och skakar som ett litet asplöv trots att det inte hade regnat så länge. När jag kommer fram och ska ta på grimman backar hon och totalt vägrar komma in! Bara backar och backar hela tiden. Svor lite åt henne och gick in i stallet en stund. Men inte ville hon in sen heller! Tog väl en kvart att få in henne, trots att hon frös så hon skakade hela tiden.
Nu har hon i alla fall ett tjockare täcke på sig.

Var kom den här kylan ifrån? :S Helt hemskt ju!

Vi var också på granngården och köpte torv, spån och lite småsaker.

Det ser verkligen ut som att hon vill in!



Jag är riktigt irriterad och ledsen för att jag inte kan träffa Bo mer än ett par timmar. Efter att han självmant har jobbat massor i veckan så vi inte har träffats alls har han blivit inkallad att jobba i helgen. På lördag ska jag tävla och kommer inte hem förrän typ 18.30 och han går och lägger sig typ 21 både fredag och lördag. I morgon blir det väl några fler timmar men inte många...

Detta är skit! Men samtidigt, är det lönt att bry sig? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0