"Idolerna hotar bojkotta Katrin" + målarsällskap

Idag kan man läsa på aftonbladet att idolerna hotar att bojkotta Katrin, idolbloggare och programledare i "eftersnack". Hon har tydligen blivit anmäld till granskningsnämnden för påhoppet på Jesper om att han var bögig. "Vad är granskningsnämnden? säger Katrin Zytomierska när Aftonbladet ringer upp." Oh my God, hon är tydligen värre än jag trodde.
Hon kommenterade också Loulous framträdande som äckligt. Jag blir så trött på sådana människor. Vad har hon själv att komma med? Inget! Förresten så är hon riktigt riktigt ful med, kanske därför hon måste snacka skit om andra, för att höja sig själv. Tyvärr fungerar det inte och hon framstår bara ännu mer som den nolla hon är.


Förresten.. Jag satt och åt i köket helt inne i datorn, helt plötsligt dyker det upp en man 1,5 meter framför mig i fönstret och hoppar lugnt upp på en stege??!? Han trodde väl att jag ville ha sällskap av en målare med hårig mage när jag åt men icke! Jag flydde snabbt in i vardagsrummet. När jag gick ut för att hämta mer att äta ser jag att han har en rälig medhjälpare som bergis är lärling som bara röker, röker och röker hela tiden. Shit! Bara han inte fimpar på vår tomt...


Det jag ville ha sagt med det förra inlägget med Jill var att hon är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0