Gårdagens shoppingtur!

Fick mail om att det var höstrea på MQ med 50 % rabatt så jag tog mig dit igår. Hittade dock inget där som jag gillade förutom den snygga, stickade, randiga, mysiga tröjan. Vill verkligen ha den men man kan inte köpa allt man vill ha!
Hittade i stället en stickad grön tröja och en sticka längre tröja med polokrage på Vero Moda. Har haft presentkort där i säkert 2 ½ år utan att använda det så nu fick jag tvinga mig själv att hitta något där, handlar aldrig där annars. 
Letade också efter en vinterjacka inne på MQ utan att hitta någon. Det är väl för tidigt än men är det bara jag som fryser?
På vägen tillbaka till bilen gick jag in om H&M där jag hittade nya underkläder! 



Nya kläder

Kommentarer
Postat av: gabbi

hej vill du tjäna lite extra pengar hur lätt som helst?

gå gärna in på länken nedan för mer information! =)

ha det bra! =)



http://gabbifreak.blogg.se/2008/september/plus-i-kassan.html#comment

2008-10-10 @ 16:26:56
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: K

Hahahaha, du är för rolig Sanna, börja blogga... Är det någon speciell som har inspererat dig...=)

2008-10-10 @ 19:14:14
Postat av: Till "K"

Jag blev tvingad att börja! ;) Tröttnade på tjat! Vem är du K?

2008-10-10 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0