Examen nästa!

Jaha, då har man klarat av ännu en dag i skolan. Fast det är ju inte så farligt för tillfället. Jag tycker faktiskt att vi har det väldigt trevligt i vår lilla projektgrupp. Duktiga och effektiva är vi också. Hade möte med handledaren i 20 minuter i dag i stället för en timme eftersom vi är så duktiga. Hon hade helt enkelt inget att tillägga och hade inga frågor eftersom vi ligger så bra på det. Förhoppningsvis kommer vi att vara klara på torsdag med hela caset, trots att det inte ska lämnas in förrän den 7/11. Snacka om att vi är bäst! JA vi i Sturefors är självgoda, med all rätt.

Det är helt sjukt, snart är oktober slut. Efter det är det november, december, januari, februari, mars, april och sen är det MAJ! Förstår ni? Det är bara lite mer än 7 månader kvar tills jag är färdig! Då har jag gått TVÅ ÅR på min utbildning, herregud! Mitt i de 7 månaderna kommer jul och nyår, sen ska vi hålla på med vårt examensarbete i 12 veckor. Tiden kommer ju verkligen springa iväg! Sen jäklar är det fest när jag är färdig!


Nu tänkte jag svara på ett mail från Nicklas, en som vi träffade i Turkiet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0