Depp...

Jag är lite deppig för att det inte blir tävling imorgon. Har sett fram emot den här finalen i hur många månader som hellst. Har någon stans innerst inne vetat att vi i laget skulle kvala till finalen. Frågan är om man ska köra hela vägen ner där imorgon för att titta på finalen? Hade jag haft musik i bilen hade det varit givet. Men köra i tysthet så långt ensam? Njääe...  Fast jag vill!

Ikväll ska jag titta på Idol o äta något gott, någon som vill umgås med mig? :)

Bloggade aldrig igår för jag hade fullt upp. Bland annat var min bror och hans trevliga sambo här och åt. Var även hos en barnmorska som ska hjälpa mig med mina kisseproblem, hur det ska gå till vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0