Att somna när man är ensam

Jag har inte gjort ett skit mer än att träna i dag men jag är sjukt trött. Antagligen just p.g.a. att jag inte har gjort något. Har velat gå och lägga mig sen jag kom hem från träningen 20.30 men jag har inte orkat!?!
Nu ska jag i alla fall lägga mig och titta på Scrubs till jag somnar (lär ta max 2 minuter, 4 om jag anstränger mig för att inte somna!)
Det med tv-tittandet när jag ska sova har blivit en dålig vana sen jag köpte min nya tv för ett bra tag sedan. Jag hittade då en knapp som inte fanns på min gamla, den heter "sleep". Det är bara att ställa in den på 15 minuter och sen kan man somna i lugn och ro. Annars kan jag ligga vaken i timmar utan att kunna somna. Riktigt bra uppfinning för sånna som mig!

(Förresten så har jag den hetaste pyjamasen man kan ha. Riktigt riktigt skön! Jag sover inte med den på men har haft den hela kvällen. Helt underbar! Skulle dock aldrig ha den på när folk ser... Den är fruktansvärd!)

God natt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0