Vinterdäck!!

Körde till bilverkstaden för att få på mina vinterdäck idag. Två av mina gamla vinterdäck var tydligen inte bra så pappa lovade att fixa det. När jag väl hittade dit (lika svårt varje gång....) insåg jag till min stora glädje att pappa har fixat SPLAJSANS NYA dubbade däck till mig! Så glad jag blev!
Tyvärr blev det ganska fult med fälgarna dom har fixat till mig. Till deras försvar sa dom "Vi trodde ju inte att du hade en SÅDAN bil.... Vi trodde du hade en vanlig Astra eller något..." Haha :) Dom trodde inte jag hade en sån sportig bil!


Till och med jag som inte är så kräsen med sånt tycker det ser för jävligt ut. Men jag får ta hjälp av någon och köpa navkapslar så blir det säkert skitbra igen!



Kommentarer
Postat av: JennyM

Söt pålle du har :)

2008-11-30 @ 18:26:00
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Veiko

Dags för vad?:)

2008-11-30 @ 20:30:43
URL: http://vejja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0