Helt ofattbart..

Trots att jag satt där och både kände det och såg allt med egna ögon kan jag inte förstå att det är sant. Älskade morfar..
Vi måste minnas honom med glädje och för den personen han var innan han blev sjuk. Minnas den busiga, roliga, positiva, omtänksamma, hjälpsamma, skojfriska och kärleksfulla morfar som han var. Allt "skit" och skoj han har hittat på med alla oss barnbarn! Det är helt ofattbart att han inte finns hos oss.


Det är helt ofattbart att den här bilden togs för bara
exakt en månad sen. Allt har gått så otroligt fort..


Jag kan inte fatta det..

Det är i alla fall skönt att han slipper plågas och ha ont. Det är det som är viktigast. Sen får jag ta itu med min sorg och saknad i stället.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänker på dig<3 Men som du skrev så försök att minnas de pigga och glada morfarn...och tänk på att han slipper sin smärta och ångest!! Men de är jobbigt...massor av stryke kramar till dig vännen<3

2008-11-27 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0