En onsdag i mitt liv.

Jaha, vad ska man säga om dagen?

När jag kom till min praktikplats blev jag direkt frågad vad jag ville göra. Sen blev jag placerad i kassan hos Marcelle och Anna. Det var trevligt och där trivs jag bra. Men tyvärr kan jag inte sitta där och gömma mig hela tiden utan jag måste ut i verkligheten snart och jag känner en stor press på mig att göra det så snart som möjligt. Men imorgon vill jag inte. Vill sitta i kassan då med.

När jag slutade gick jag upp och hälsade på morfar där mormor också var. Satt och pratade med dom i 1½ timme innan jag körde hem mormor.

När jag kom hem märkte jag att Bo har satt upp en massa gulliga lappar lite överallt i mitt rum. Blev faktiskt riktigt glad när jag såg det.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Får ligga och titta på mina lappar jag har samlat ihop till jag somnar :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0