Tidigare inlägg..

Okej, jag kanske blir påverkad av vem som vinner valet men bara väääldigt lite så att jag inte kommer märka skillnad ändå. Men jag kan ändå inte påverka vem som vinner så därför anser jag att det inte är lönt att bry sig. Det som händer det händer, inget man kan göra något åt.

Det samma gäller finanskrisen. Jag är inte ett dugg insatt i vad det egentligen innebär och det är inte heller något jag kan påverka. Det är bara att gilla läget! Om jag hade satt mig in i det kanske jag hade gått och oroat mig för något som jag inte hade kunnat påverka. (Är där något att oroa sig för?) Allt jag vet är att lägenhetspriserna sjunker och det är ju bra för mig. Hoppas det bara håller i sig med låga priser tills det är dags för mig att köpa lägenhet när jag går ut skolan och får jobb. Gå ut skolan gör jag ju om 7 månader, håller det sig så länge tro? Hoppas det!
Jag är ju trots allt 20 år nu, nästan 21 när jag är färdig med utbildningen så det är verkligen hög tid att flytta hemifrån och bygga upp mitt eget liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0